
- четвер, 7 листопада 2024 р.
- Новини кафедри зарубіжної літератури та теорії літератури
Загальноуніверситетська вибіркова дисципліна «Літературний менеджмент і книжковий маркетинг», яку викладає доцентка кафедри зарубіжної літератури та теорії літератури Альона Тичініна, об’єднала цьогоріч студентів спеціальностей «Маркетинг», «Журналістика», «Філологія» (Українська мова та література), «Середня освіта» (Українська мова та література), «Соціальне забезпечення», «Культурологія». У межах курсу здобувачі освіти засвоїли основи літературного менеджменту та книжкового маркетингу; дізналися про повноваження і специфіку роботи літературного критика, літературного менеджера, букскаута, літературного агента; відвідували актуальні літературні заходи і створили власні кейси культурних ініціатив – книжкових виставок, ярмарків, фестивалів, резиденцій, презентацій та ін.
Заліковою «кульмінацією» курсу стала зустріч у форматі бліц-форуму з Іриною Вікирчак – поеткою, перекладачкою, культурною і літературною менеджеркою, що мала досвід співпраці з лауреаткою Нобелівської премії з літератури Ольгою Токарчук. Пані Ірина розповіла студентам про нюанси діяльності літературного менеджера, специфіку організації літературних фестивалів в Україні та за кордоном, координування інших літературних івентів.
Головними акцентами зустрічі постали особливості роботи Ірини у якості асистентки польської письменниці Ольги Токарчук, що у 2019 році отримала Нобелівську премію з літератури. Найбільше здобувачів освіти вразила розповідь Ірини про «нобелівський тиждень» і специфіку її роботи протягом двох років у команді Ольги Токарчук.
Досвід Ірини Вікирчак став цінним «практичним» і мотиваційним компонентом на шляху до реалізації мети курсу «Літературний менеджмент і книжковий маркетинг».